A baba egy nappal a születése előtt beszélget az Istennel:"Nem tudom, hogyan kell világra jönnöm."Isten szól:"Küldök neked egy angyalt, aki segíteni fog." -"De nem értem a nyelvét." -"A kiválasztott angyal megtaníja neked az ő nyelvét.Minden rossztól megóv." -"Hogyan és mikor jövök vissza hozzád?" -"Az angyalod mindent elmond neked!" -"Hogyan hívják az angyalomat?" -"Neked csak egy a lényeg: Te úgy hívod, MAMA"

Sunday, March 11, 2007



Frankfurt

Pénteken elutaztam az apukámmal Frankfurtba és olyan szép napom volt, mint már régen nem! Korán reggel indultunk a Malévval, a papa ellátott jó sok költőpénzzel, - Béla barátom erre azt mondta : "ja kérem, könnyű így vásárolni menni" - napijegyet váltott nekem és elindultam a városba, ő meg egy másikba... A főpályaudvarig vonatoztam, ami 13 perc volt mindössze és onnan gyalogoltam be végig a Kaiserstrasse-n. Felfrissítettem a ruhatáram!!!
Vettem sok szép felsőt, egy jó kis farmert, uracskámnak két szép nyakkendőt és kisfiúnknak is jó pár szépséget :) Negyed kettőkor találkoztam a papával, aki a kimerítő vásárló-túrám után meghívott egy olasz vendéglőbe ebédelni és már indultunk is vissza a reptérre, ahol a folyadék miatt komplett diliház volt. három átvilágítás, kilométeres sorok mindenhol, övet le, cipőt le, táska kinyit stb. Éppen csak annyi időnk maradt, hogy a Duty Free shopban még egy kicsit körülnézzünk és még egy parfűmöt is választhattam magamnak. Papa vett mamának is egyet, kisunokáknak némi édességet és még ezt-azt. Most már aztán tényleg nagyon kellett sietnünk. A pénztárnál speciális zacskóba helyezték a folyadékokat, amolyan felnyithatatlanba. A tranzitban összefutottunk még Niki kolleganőmmel, aki tanfolyamról tartott hazafelé. A délutáni Lufthansaval jöttünk haza. Jó utunk és nagyon szép napom volt! Köszönöm papa!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers