A baba egy nappal a születése előtt beszélget az Istennel:"Nem tudom, hogyan kell világra jönnöm."Isten szól:"Küldök neked egy angyalt, aki segíteni fog." -"De nem értem a nyelvét." -"A kiválasztott angyal megtaníja neked az ő nyelvét.Minden rossztól megóv." -"Hogyan és mikor jövök vissza hozzád?" -"Az angyalod mindent elmond neked!" -"Hogyan hívják az angyalomat?" -"Neked csak egy a lényeg: Te úgy hívod, MAMA"

Tuesday, December 19, 2006

Elvan a gyerek, ha játszik...

Tevékeny napunk volt ma. Ébredés után babának reggeli, mamának kávé. Nagyjából, ez mindig így megy. Miután összeszedtük magunkat Manócskával, felcsatoltuk a kerekeinket és elindultunk ügyeket intézni. Mai terveink közt szerepelt a cipősdoboz leadása Kőbányán, a Babtista szeretetotthonban. Ezzel kezdtük, hamar megtaláltuk, beadtuk és már mentünk is tovább. Elhaladtunk Palotára néhány fényképért, majd meglátogattuk a nagypapát. Ebédelni nem akart a fiatalúr, ezért éhesen feküdt le, de ennek ellenére szép nagyot aludt, én pedig addig beszélgettem, kávézgattam a papámmal. Mikor Manócska felébredt, - hogy elkerüljük a délutáni csúcsot - hazaindultunk, útba ejtvén egy élelmiszeráruházat. Kis vásárlás, majd tűz haza. Végre evett pár falatot a kis fiókám és játszani kezdett. Én meg ezt kihasználva folytattam a karácsonyi ajándékok csomagolását. Egy pakk, két pakk, gyanús a csend. Baba eltűnt, majd előkerül, de hogy...!!!!!! Fülig piros. Mese nincs. A jó kis tégelyes kerek rúzsom áldozatul esett fiúnk gömb és labda mániájának, Ő teljes mellbedobással színezi két kézzel a fürdőszoba ajtaját, miközben én "neeeeeeeeeeeeeeeeeee", de már késő. Örülök, hogy a fal nem kapott belőle :) Ruhája csupa rúzs, Leopold a leopárd is kapott egy keveset, arca, haja, csupa piros minden, ja és a keze persze, csak könyékig veres a drágám. Jó kis zsíros, lemosni alig lehet. Gyerek be a kádba, hiába a kora esti óra. Most már ez van. És mikor jön még a papa....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers