A baba egy nappal a születése előtt beszélget az Istennel:"Nem tudom, hogyan kell világra jönnöm."Isten szól:"Küldök neked egy angyalt, aki segíteni fog." -"De nem értem a nyelvét." -"A kiválasztott angyal megtaníja neked az ő nyelvét.Minden rossztól megóv." -"Hogyan és mikor jövök vissza hozzád?" -"Az angyalod mindent elmond neked!" -"Hogyan hívják az angyalomat?" -"Neked csak egy a lényeg: Te úgy hívod, MAMA"

Friday, November 24, 2006

Első Blogom
Manapság mindenkinek van blogja.Nekem eddig miért nem volt?
Most már lesz.Nagyszerű.25 és fél éves vagyok, 2 éve4 hónapja és 14 napja feleség, és 12 nap híján másfél éve anya. Szerintem nyilvánvaló ezek után, hogy miről, illetőleg kiről fog szólni a blogom :) Kristófka 2005 Június 6.-án, 10:38-kor látta meg a napvilágot, császármetszés útján, hiszen, aki 4270grammra és 55 centi-re tesz szert már méhen belül, az ne csodálkozzon, ha nem fér ki ... :) Szerintem Ő nem csodálkozott, sőt, még maradt volna egy kicsit tovább is, ám úgy itélték meg, hogy 8 napnyi túlhordás már éppen elég volt.Földöntúli boldogságot éreztem, amikor a kezembe vettem először a kis apróságomat és nyilvánvalóvá vált számomra, hogy eddig még soha, senki nem hozott ki belőlem ilyen erős kötődést és szeretetet.Már a várandósságom is elég szépre sikeredett, hisz már akkor is 2 méterrel a Föld fölött közlekedtem, mert a pocaklakóm már akkor is a kisbabám volt, mikor még csak petezsáknak tartották nyilván...Egy csettintés alatt eltelt a 9 hónap, pedig még jogosítványt is akkor szereztem, 2 hónap alatt, februárig dolgoztam és onnantól kezdve vezettem.Áprilisban levizsgáztam és májustól bizony már be sem fértem a kormány mögé. Tehát megszületett, és enyém azóta is a világ leges legjobb kisgyereke. Fél éves koráig szopizott, ebből 3 hónapig éjjelente is elszórtan, de csak fél5 és 6 közt egyszer ébredt, a többi időben aludt éjjel.3 hónapos kora óta viszont nem is szopizott, csak nappal, este 10-től reggel 9-ig aludt. Nagyon kíméletes kisgyerek volt mindig is.Most már persze kész nagyfiú a maga kis huncutságaival és minden nap rácsodálkozom, hogyan nyíladozik jobban és jobban az értelme.Vannak fokozatok ugyebár.A mozgásban például.11 hónaposan már járt, most már csak futva tud közlekedni! :) Hihetetlenül barátságos, az unokatesóit imádja és minden más gyerektársaság is abszolút kedvére van. És duuuumáááál!!!!:) Csak nem mindig értjük, hogy mit mond ?!?Persze vannak szavak, ami egyértelmű, cica, kutya, mama, papa, gyere,labda,kacsa, maci, itt, így, ugat a kutya, kocsi...és vannak a halandzsák, mint tototitóóóó tyitoftyibüa, botaböa ... és ilyenkor mi csak nézünk és kérdezzük, tényleg? Na és a kihagyhatatlan, a trükkök."Hol az okos fejed?", "Hol a füled?", "Hogy pápázol?", "Tapsi?", "Hogyan táncolsz?", "Milyen erős vagy?"-ez útóbbira a válasz az, hogy ökölbe szorítja a kezét és nyög egy nagyot :))) Aztán jönnek a játékok.Csipi csip csóka, -nagyon megy, főleg a hess hess hess rész :) Kerekecske gombocska és már előre kuncog, hogy szaladni fog a nyulacska, meg sem várja, hogy megcsikizzük :) És beszélgetünk is, bizony.Ez mindig így néz ki:Megjelenik, megáll előttem, maaamaaaaa, ami a száján szándékosan kifújt nyálbuborék miatt inkább így hangzik :"moooa-moooa", mire én tessék? mire ő, mooa-mooa aztán halandzsa és ez váltakozik.

Sétálni is járunk.Ilyenkor egy idő után kikéredzkedik a kocsikából és összeszedi a környék összes falevelét, botját, gyöngykavicsát, termését és bájosan odahozza nekem, egyenként. Nyáron még a csikkeket is képes lett volna felszedni, de arról szerencsére leneveltük apjával elég hamar. A játszótér is jó muri, csak sajnos haza nem nagyon szeretne indulni soha.Néha azért bevállalom, hogy hazáig húzatja magát, mint egy kis rongybaba, mert ilyenkor felvenni nem lehet és a kocsikába visszaültetni még úgy sem.Építőkockázik, tornyot épít, felfűzi a fakorongokat a farúdra és autózik, közben brrrrrrrrrrrrrrrrrr.....prüppögés ezerrel :)
A legjobb játék neki sokszor egy szimpla popsikrémes tubus, egy kupak, vagy üres vizes üveg, flakonok, kapcsolók és minden ami kattan, világít vagy zörög.

Ma délutáni alváshoz készülődött.Telefonáltam, hamar befejeztem, de gyanús volt a csend.Bemegyek a szobájába, gondoltam ránézek, alszik e már. Frászt. Megkaparintott egy tégelyes babatestápolót és beterítette vele az ágyneműjét, haját, arcát, plüss állatkáit, MINDENT és ezt értsd is így.MINDENT.Eltakarítottam a romokat, lemostam az arcát, megtöröltem a haját, lehúztam az ágyát és ő édesdeden mély alomba zuhanhatott ... :)))

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers