A baba egy nappal a születése előtt beszélget az Istennel:"Nem tudom, hogyan kell világra jönnöm."Isten szól:"Küldök neked egy angyalt, aki segíteni fog." -"De nem értem a nyelvét." -"A kiválasztott angyal megtaníja neked az ő nyelvét.Minden rossztól megóv." -"Hogyan és mikor jövök vissza hozzád?" -"Az angyalod mindent elmond neked!" -"Hogyan hívják az angyalomat?" -"Neked csak egy a lényeg: Te úgy hívod, MAMA"

Tuesday, December 13, 2011

Ünnepekre hangolódva
Idén a Karácsony közeledtével, szokásos módon sütés főzés a jellemző fő tevékenység idehaza. Az saját receptúrás Flóri szeletem mellett helyet kapott az Árpádsávos csiga és a Mézeskalács házikó is. Ez utóbbit ketten együtt kreáltuk az embörrel :) Szerintem szép lett, de a gyerekek odavannak érte meg vissza, úgyhogy a legfontosabb része teljesült a küldetésnek. Mivel nem csináltam külön Márton napi posztot, ezt is ide zsúfolom. Méteres kalács volt a Márton napi süti. Persze nagyüzemben gyártottuk a kekszeket is, némi pogácsával. Sütöttem idén híres Márton napi libát is. Eddig abban a kivételes helyzetben voltam, hogy Marcuska születése óta minden évben megsütötte helyettem az apukám, de úgy éreztem idén már vagyok annyira felnőtt, hogy nekivágok egyedül, némi jó tanáccsal ellátva általa. Mindenkinek ízlett a lakoma :) A Mikulás szokás szerint nem fogta vissza magát idén sem, így süthetek húsvétig minden héten egy csokis sütit, ha nem kettőt... :) De azt hiszem ezt a tényt itt senki sem bánja túlzottan...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers