A baba egy nappal a születése előtt beszélget az Istennel:"Nem tudom, hogyan kell világra jönnöm."Isten szól:"Küldök neked egy angyalt, aki segíteni fog." -"De nem értem a nyelvét." -"A kiválasztott angyal megtaníja neked az ő nyelvét.Minden rossztól megóv." -"Hogyan és mikor jövök vissza hozzád?" -"Az angyalod mindent elmond neked!" -"Hogyan hívják az angyalomat?" -"Neked csak egy a lényeg: Te úgy hívod, MAMA"

Thursday, July 23, 2009

Elmaradások

Tudom, tudom, hiányzik a beszámoló a júniusi Balatonról és a Depeche Mode-ról sem írtam egyetlen sort sem, de sok az elmaradásom, így bele is vágok... A Depeche koncert hiperszuper volt, annak ellenére, hogy természetesen mi is bőrig áztunk a küzdőtéren. Apának még délután elmentem esőkabátért, magamnak csak azért nem vettem, mert a megboldogult lánykoromból megmaradt széldzsekimre azt hittem vízpergető is. Tévedtem :) Hiába, már régen voltam lány .. :)
Balatoni nyaralás szintén szédületesen jól sikerült, a társaság hibátlan volt, de az időjárás... Volt olyan nap, hogy öt vihar is kerekedett, így a harmadik kiteregetem-beveszem a ruhákat akciót feladtam, mondván: majd megszárad, örökké nem eshet :) A srácok most is nagyon élvezték a Balcsit, pedig a víz igen sportosnak bizonyult és a sok eső sem használt a vízhőfoknak. Csatolok néhány képet - no nem a koncertről, mert oda nem vittünk fényképezőt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

 
Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers